دومین گرد همائی صعودهای برتر خراسان و اهدا’ هدایا به بانوان صعود کننده به لنین و
نوشته شده توسط : محمد اربابی

برنامه تجلیل از بانوان فاتح لنین، پرشور و بسیار ویژه در گردهمایی صعودهای برتر انجام شد. علاوه بر تقدیر هیات کوهنرودی خراسان رضوی از تیم اعزامی به لنین، از طرف اسپانسر برنامه صعود هم، به هر کدام از اعضای تیم، سکه بهار آزادی تقدیم شد. در ادامه تقدیرها و اهدای یادبودها، رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی و همچنین مدیرکل تربیت بدنی خراسان رضوی نیز هدایای ویژه ای را به تیم اعزامی به لنین تقدیم کردند.

----------------------------------------------------

دومین گردهمایی صعودهای برتر به همراه برنامه تجلیل از بانوان فاتح لنین، 4شنبه شب، در سالن همایش های ساپکو در حالی برگزار شد که هیات کوهنورد خراسان رضوی، میزبان بسیاری از مسئولین استانی و صدها نفر از اهالی کوهنوردی خراسان بود. آنچه می خوانید گوشه ای از اخبار و حواشی این برنامه باشکوه است:
هیات کوهنوردی خراسان رضوی از حامیان برنامه لنین تقدیر کرد. برنامه صعود به لنین علاوه بر حمایت اسپانسر، مورد حمایت سازمان های مختلف مانند تربیت بدنی خراسان رضوی، استانداری خراسان رضوی آموزش و پرورش خراسان، شهرداری مشهد و... قرار گرفته بود. لذا در دومین گردهمایی صعودهای برتر از حامیان برنامه صعود به لنین هم تقدیر شد.

----------------------------------------------------

مهندس شعاعی رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی، داوری مدیر کل تربیت بدنی خراسان رضوی و شمقدری معاون سیاسی اجتماعی استانداری خراسان حضور داشتند و از بانوان فاتح لنین تقدیر نمودند.

منبع :www.khmount.ir





:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: